Forum www.power4you.pl Strona Główna www.power4you.pl
^^ MOCNE FORUM ^^
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedatne programy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.power4you.pl Strona Główna -> IŁ 2 Sturmovik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PastorKlemens
żółta kaczuszka



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:53, 10 Maj 2009    Temat postu:

Witam

Koledzy mam pytanie. Na którą wersję iłka trzeba instalować ULT@PACK v1.6? Bo mnie coś nie działa.

Dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Nie 20:38, 10 Maj 2009    Temat postu:

Na wersje 4.08m.... przeczytaj plik READ ME.
Nie możesz mieć żadnych innych modów zainstalowanych bo się wysypie.
Najlepiej zrobić nową czystą instalkę. Czyli wypier...rzucić wszystko
i od nowa IŁ + path(jeżeli nie masz 4.08m) + mod. I będzie działało bez problemu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PastorKlemens
żółta kaczuszka



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:37, 11 Maj 2009    Temat postu:

Działa, działa..

Rzeczywiście próbowałem instalować na wersję 4.07 i podczas uruchamiania zatrzymywało się na 5%. Po instalacji na wersję 4.08m wszystko jest ok.
Dla tych którzy mimo to mają problemy z instalacją polecam tan link: [link widoczny dla zalogowanych]
piss


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:07, 18 Maj 2009    Temat postu:

Czołem Panowie. Na stronie, z której Grzesiek wkleił link w poprzednim poście, znalazłem coś takiego:
[link widoczny dla zalogowanych]
Sądzę, że warto było by spróbować pogrzebać w conf.ini mając taki gotowy szablon. Ja dziś podłubię i powiem wam co i jak...

****************************************************************

Poczyniłem dziś w iłku ustawienia, o których tu mowa i jest duużo lepiej...
Obraz jest dużo bardziej płynny i nie tnie mi tak jak do tej pory (sprawdzałem na Full MODZIE), a i sama gra odpala się sporo szybciej, a to przez komendę dzięki której iłek wykorzystuje teraz drugi rdzeń procka...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Pon 22:49, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Śro 10:56, 17 Cze 2009    Temat postu:

Kolejny mały niepozorny programik... Cool
Tym razem z serii wyciśnij więcej ze swojego joya... a raczej ustaw go tak jak chcesz. A możliwości są naprawdę duże. Polecam

Download here:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Śro 10:56, 17 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 15:32, 31 Sie 2009    Temat postu:

Witam.
Jako, że został ogłoszony plebiscyt na malowanie samolotów, opowiem po krótce jak takie malowanie uczynić. Będę zapewne zmieniał kilka razy tego posta dopisując coraz to nowsze rzeczy, więc zaglądajcie tu czy pojawiło się w nim coś nowego. Nie będę bowiem w stanie usiąść i od razu napisać cały tutorial.

Z odsieczą w 'skinowaniu' przybywa nam niezwykle "przedatny" program Adobe Photoshop
Ze [link widoczny dla zalogowanych] można pobrać darmowy trial.
Funkcjonalność Photoshopa w dużej mierze odwzorowuje darmowa aplikacja co się zowie [link widoczny dla zalogowanych]

Malowanie naszych latadeł to nic innego jak plik BMP (bitmapa) o wymiarach 1024x1024 pixle i trybie koloru INDEX.
Tworzenie malowania opiszę na przykładzie I-185, dla którego m. in. będziecie pewnie tworzyć konkursowy "kamuflaż"...
Do tworzenia naszego "skina" posłużę się plikiem pobranym ze [link widoczny dla zalogowanych] - trzeba się zarejestrować.

Plik otwarty w photoshopie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaczniemy od zamiany trybu kolorów pliku z indexowanego na RGB - więcej opcji będzie dotępnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
...oraz poprawy kontrastu naszego pliku przy użyciu 'poziomów' [ctrl+L] po otwarciu poziomów najpierw klikamy na auto a potem jeszcze suwaczkami regulujemy jak na obrazku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tyle jeśli chodzi o przygotowanie pliku do dalszych operacji.
-------------------------------------------------------------------------------------
Zaczynamy malowanie naszego latadła.
Z panelu narzędzi najlepiej wybrać pędzel i ustawić tryb jego pracy na kolor
[link widoczny dla zalogowanych]
...a następnie definiujemy kolor, którym to będziemy kamuflować nasze latadło (mamy ich coś około 16 mln...)
[link widoczny dla zalogowanych]
... i do dzieła:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu już musi zadziałać wasza wyobraźnia Smile
Na koniec trzeba jeszcze zamienić tryb kolorów naszego pliku z RGB spowrotem na Index i zapisać jako BMP w odpowiednim katalogu iłka.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Pon 21:10, 31 Sie 2009, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturmax
szaman miejski



Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce/Sligo

PostWysłany: Pon 18:58, 31 Sie 2009    Temat postu:

Rafał mam prośbę co do tych ustawień w conf.ini czy mógłbyś wyciąć z tej stronki i wstawić na forum ustawienia pod kartę ATI bo jakoś nie mogę się tam połapać a nie chciał bym coś za dużo albo za mało poprzestawiaćSmile z góry dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 21:01, 31 Sie 2009    Temat postu:

HaDeS z innego forum napisał:

5 - Samples of conf.ini for ATI cards

If you have a good ATI Card and a good processor >2GHZ then you should try the following conf.ini
Cut and paste it into your [Render_OpenGL] section and REPLACe yours. Make a back-up of your conf.ini if you like:

[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1

TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0

HardwareShaders=0

Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3

Sky=2
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2

LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1

VideoSetupId=17
Water=0
Effects=1
ForceShaders1x=0

PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0

Again, if your game runs smoothly then you are OK. If you encounter Stutter or Frame-Loss the you must Change the Following Values in your [Render_OpenGL] section of conf.ini;

TexMipFilter=2
Specular=1
SpecularLight=0

And you should be OK.

ATTENTION!

If you STILL encounter big STUTTER and/or FPS Loss (No matter if you have Nvidia or ATI card, doesn't matter it applies at BOTH cards) then You SHOULD change the following values:

LandGeom=2

And/or

VisibilityDistance=2

Do tego wystarczą ustawienia Antialiasingu i filtrowania anizotropowego spod 'iłka'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 13:05, 01 Wrz 2009    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] już dostępny. Opis zawartości [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Śro 14:23, 16 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro_beretPL
mocherowy beret



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia/Puławy

PostWysłany: Sob 16:14, 05 Wrz 2009    Temat postu:

Witam moi drodzy . Teraz podzielę się wrażeniami z nowego ULTRA PACKA 1.7.
Sam plik jest dosyć obszerny 2.25 GB , ale nie w tym problem . Powalczyłem podczas instalacji a mianowicie w moim przypadku było kilka prób
.1.Świeży iłek 4.08 i na niego ultra pack 1.7 -wynik zawias podczas ładowania gry
2.Świeży iłek 4.08 i na niego ultra pack 1.6 i na niego ultra pack 1.7 - wynik zawias podczas ładowania gry

Pomyślna instalacja w moim przypadku
1.Świeży iłek 4.08 i na niego ultra pack 1.6 następnie ultra pack 1.6b(ok 107 MB) i dopiero na to ultra pack 1.7 i wtedy ruszyło z kopyta . Odnośnie ultra packa 1.6b to musicie go sobie poszukać bo wstyd się przyznać ale zapomniałem skąd go pobrałem Sad jak pamięć wróci to wrzucę link chyba że ktoś z forumowiczów zrobi to pierwszy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 12:00, 27 Paź 2009    Temat postu:

jaro_beretPL napisał:
[...]Odnośnie ultra packa 1.6b to musicie go sobie poszukać bo wstyd się przyznać ale zapomniałem skąd go pobrałem Sad jak pamięć wróci to wrzucę link chyba że ktoś z forumowiczów zrobi to pierwszy


Oto link do wspomnianego [link widoczny dla zalogowanych], a jak nie będzie działać to wrzucę na nasz serwer i zalinkuję na forum Smile
Panowie coś zastój w teamie nastał, może by coś przedsięwziąć...

--------------------------------------------------------------------------------------
[link widoczny dla zalogowanych] - to z naszego serwera można zassać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Wto 14:42, 27 Paź 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 11:06, 28 Paź 2009    Temat postu:

Wczoraj spróbowałem zainstalować U-P 1.7 Zdaje się, że zrobiłem coś nie tak bo Iłek wysypuje się przy 60% załadowania. Może dziś spróbuję raz jeszcze, na spokojnie, świeżą instalkę postawię...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Pon 21:36, 02 Lis 2009    Temat postu:

Macie i przestać mi tu płakać, skomleć i jęczeć...

To jest 4.09m który jest potrzebny na grij...


[link widoczny dla zalogowanych]


oraz: y los nuevos skisn correspondientes:

[link widoczny dla zalogowanych]


P.S.Mogę pić na weekend.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Pon 21:37, 02 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro_beretPL
mocherowy beret



Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia/Puławy

PostWysłany: Pon 22:57, 02 Lis 2009    Temat postu:

no no Admin się postarał i skołował patcha dla swoich owieczek dziękujemy bbbbbbbbbbbbbbbbeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MORTIFER
raczkujący



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:30, 03 Lis 2009    Temat postu:

beee bee ee bebee Laughing

no w końcu Cool ale widzę ze trochę zajmuje wiec idzie ku lepszemu:) z tego co czytałem to graficznie też! obawiam się że jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie zrzutę zrobić na kompa dla admina bo będzie mówił że mu tnie i że trafić nie może Wink

PS:gdybym nie odp przez dłuższy czas to znaczy że admin zafundował mi bana Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.power4you.pl Strona Główna -> IŁ 2 Sturmovik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin