Forum www.power4you.pl Strona Główna www.power4you.pl
^^ MOCNE FORUM ^^
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przedatne programy
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.power4you.pl Strona Główna -> IŁ 2 Sturmovik
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PastorKlemens
żółta kaczuszka



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:09, 03 Lut 2009    Temat postu:

Mi się wydaje , że wszystko masz w porządku. Te dymy rzeczywiście zaraz za samolotem (szczególnie patrząc od przodu) są słabo widoczne. Potem dopiero "nabierają kolorów" i zaczyna być je widać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 10:19, 03 Lut 2009    Temat postu:

Czołem Artur. Tak jak wspomniał Grzesiek - dymy po zainstalowaniu są nieco mniej efektowne, no ale tak chyba już jest, bo i my się temu dziwiliślmy z początku...
Ale smolić dym - bawiłeś się tymi nowymi widokami?
Zdałoby się coś porzeźbić razem. We trzech byłby jeszcze bardziej wypaśny efekt.
Kamil nie pozna gry jak ją zainstaluje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Wto 11:00, 03 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturmax
szaman miejski



Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce/Sligo

PostWysłany: Wto 23:17, 03 Lut 2009    Temat postu:

Cześć i czołem,tak Rafał bawiłem się tymi kamerkami naprawdę fajne efekty na pewno przy kręceniu filmików bardzo się przydadzą ale co do tych dymów to musi tu być jakiś kruczek coś musi być nie tak bo na filmach tak kopcą te samoloty że szok muszę pogrzebać może się coś znajdzie może te mody są różne albo trzeba sprawdzić czy na każdej wersji modów do iła kopci tak samo:) a tak apropo to rzeczywiście iłek jest teraz dużo bardziej atrakcyjny "Pozdrowionka"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zefir
raczkujący



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Clermont-Ferrand

PostWysłany: Sob 0:47, 07 Lut 2009    Temat postu:

Witajcie.
Najprawdopodobniej korzystacie ze zunifikowanego instalatora z AAA, a on zawiera w sobie mody, które modyfikują domyślne tekstury (bijcie ludzi z AAA - barbarzyńcy, nie potrafią zmienić tak, żeby tylko w ich dodatkach się zmieniało, tylko globalnie podmieniają materiał "Smoke.mat"). Żeby dym był gęsty wystarczy wyłączyć mod o nazwie "GroundDust" (moda wyłącza się przez dodanie na początku nazwy katalogu "-", czyli "-GroundDust", można też skasować katalog). W starszych wersjach rozrabiał też mod Slipery. Poza tym do tego, żeby dymy wyświetlały się najbardziej efektownie, trzeba wybrać odpowiednie ustawienia grafiki i to, o ile dobrze wiem - a w tym nie jestem ekspertem - w tym wypadku trzeba to robić ręcznie w conf.ini.
Jakby co, pytajcie śmiało.
Pozdrawiam Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Sob 2:30, 07 Lut 2009    Temat postu:

Zefir czy to aby nie Twoje?
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=zRnmN8nsFTw

Jeżeli chodzi o tego samego Zefira z PAT:)


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Sob 2:40, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturmax
szaman miejski



Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce/Sligo

PostWysłany: Nie 13:44, 08 Lut 2009    Temat postu:

Cześć wszystkim,na początku dzięki za wskazówki od Zefira szkoda tylko że nie miałem okazji sprawdzić jak działają te dymy po modyfikacji nowego kolegi ze względu na to że mod z dymkami i kamerkami okazał się w moim przypadku poważnym problemem a mianowicie coś się namieszało i przy każdej próbie włączenia dymów gra stawała mi w miejscu dosłownie wszystko zastygało jedyne co działało to dzwięk także byłem zmuszony usunąć całą gre bo tylko w wersji podstawowej wszystko było ok teraz mam zainstalowane wersje od 4.08 do 4.09b1 Mod With 6DOF oprócz modów z dymami i wszystko gra także na razie zostawiam stare dymy aż wszystko się wyklaruje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PastorKlemens
żółta kaczuszka



Dołączył: 19 Mar 2007
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:37, 08 Lut 2009    Temat postu:

Zefir napisał:
Żeby dym był gęsty wystarczy wyłączyć mod o nazwie "GroundDust" (moda wyłącza się przez dodanie na początku nazwy katalogu "-", czyli "-GroundDust", można też skasować katalog).


Rzeczywiście różnica jest ogromna. Pewnie latalibyśmy w błogiej nieświadomości gdyby nie Artur, który zauważył, że coś "nie teges". Teraz rzeczywiście jest szał.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Pon 21:59, 09 Lut 2009    Temat postu:

Arturmax napisał:
ze względu na to że mod z dymkami i kamerkami okazał się w moim przypadku poważnym problemem a mianowicie coś się namieszało i przy każdej próbie włączenia dymów gra stawała mi w miejscu dosłownie wszystko zastygało jedyne co działało to dzwięk także byłem zmuszony usunąć całą gre .


Hmm wydaje mi się, że skoro mod działał wcześniej i nagle przestał to musiało się to stać przez jakąś ingerencję w grę. Najprawdopodobniej dlatego, że użyłeś przywracania sytemu i system został przywrócony do wersji kiedy nie miałeś modów natomiast fizycznie one nadal były skopiowane.. Do tego jeszcze mody AAA które były instalowane. Ale równie dobrze może być to 1000 innych przyczyn - dobrze, że znowu działa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Śro 23:46, 11 Lut 2009    Temat postu:

I oto udało się naprawić problemy Artura z grafiką... które to wydawały się urojeniem Very Happy ale jednak nie - Artur miał rację. Grafika była kwadratowa i obraz nie nadążał z odświeżaniem a wszystko to za sprawą ustawienia systemu karty graficznej - otóż Artura ATi było ustawione na Direct a nie na jej naturalne środowisko czyli OpenGL!!! Ot cały problem. Problem z odświeżaniem znikł jak ręką odjął - grafika wygląda zupełnie inaczej. Czasami najprostsze wydaje się najtrudniejsze.

Bajdałej walcząc z ustawieniami grafiki Artura i grzebiąc w conf.ini chciałbym wszystkim polecić świetny programik IL2Stab63 dzięki któremu wyciśniecie na maxa waszą grafikę! Program ten zmienia ustawienia w conf.ini i jeżeli macie tylko dobrą kartę graficzną a nie za bardzo orientujecie się jak pozmieniać opcję bezpośrednio w pliku użyjcie tego programu. Efekt niesamowity... Artur chciał wskoczyć do wody na ekranie Smile
Program daje możliwości zmiany wielu parametrów nie tylko graficznych ... A do tego nie powoduje żadnego konfliktu z serwerem grij:)

Do sciągnięcia z:

[link widoczny dla zalogowanych]

lub

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Śro 23:51, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arturmax
szaman miejski



Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kielce/Sligo

PostWysłany: Pią 22:24, 13 Lut 2009    Temat postu:

Witam wszystkich iłomaniaków i chciałbym dziś pochwalić się nowym odkryciem a mianowicie jeżeli ktoś z was chciałby mieć Iłka w pełnej polskiej wersji językowej to należy tylko wejść w ustawienia_ conf.ini_przedział_[rts]_tam odnależć opcje _locale= i dopisać do niej "pl" (locale=pl) i od tej pory cieszymy się iłkiem w polskiej wersji językowej. Smile ,chłopaki naprawde warto to zrobic troche przewertowałem iła i na wiele rzeczy otwarły mi się oczy,wcześniej trzy czwarte opcji w kontrolsach były co najmniej tajemnicze teraz jest wszystko jasne i przejrzyste ale to nie wszystko bo po wejściu na server np.Grji komunikaty wyświetlane przez serv. też są po polsku dła człowieka z moją niską znajomością jęz.Ang.. to naprawdę sporo zmienia ale myślę że wam też to pomoże choćby właśnie przy różnych ustawieniach.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arturmax dnia Sob 13:01, 14 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Wto 19:10, 24 Mar 2009    Temat postu: Komunikacja

Ponieważ na naszym dotychczasowym kanale TS została zablokowana możliwość tworzenia kanałów Sad (śjakieś posty trzeba tam napisać czy coś)

Oto adres nowego tymczasowego kanału TS: 84.38.95.197:8767

Czekam na jakieś lepsze propozycje kanałów.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Wto 19:17, 24 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Pon 0:16, 20 Kwi 2009    Temat postu:

UWAGA

Dostępny jest nowy ULT@PACK v1.6

Widziałem tego moda w wersji 1.4 u Jarka i jak dla mnie gra wygląda duuużo lepiej niż z modem AAA. Jestem w trakcie ściągania więc o wrażeniach z nowej wersji wkrótce.

Link (torrentowy): [link widoczny dla zalogowanych]

Kto masz czas nie ściąga i czekam na opinie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 9:23, 20 Kwi 2009    Temat postu:

^KamiL^ napisał:
Widziałem tego moda w wersji 1.4 u Jarka i jak dla mnie gra wygląda duuużo lepiej niż z modem AAA

...a wkleicie może siakieś screen'y? Niby pobieram, ale wartałoby wiedzieć co się będzie ewentualnie instalować...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez borowczyk dnia Pon 14:38, 20 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borowczyk
żółta kaczuszka



Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 10:54, 25 Kwi 2009    Temat postu:

^KamiL^ napisał:
UWAGA

Dostępny jest nowy ULT@PACK v1.6 [...] Kto masz czas nie ściąga i czekam na opinie:)


Sciągnąłem i zainstalowałem i... boli mnie nagdarstek...
Wygląda to przezajefajnie!! Pytanie tylko się nasuwa: Jak z Grij i innymi serwerami ograniczającymi się do niemodowanych wersji, czy dostępny jest np. jakiś version switcher jak w przypadku MODa AAA?
Pytam, bo stawiałem wczoraj system od nowa i nie zainstalowałem jeszcze HL...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
^KamiL^
Administrator



Dołączył: 18 Mar 2007
Posty: 322
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Sob 12:27, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Swicher jest oczywiście! Nazywa się to JSGME i mamy do wyboru 24 różne mody które możemy włączać i wyłączać z osobna lub full moda:D
Jak to Rafał dzisiaj powiedział - można latać VFR na tej grafice.
Lista samolotów nie ma końca. No i oczywiście ten dźwięk....

KONIECZNIE PRZECZYTAJCIE PLIK: [link widoczny dla zalogowanych]
zawiera on opis wszystkich modów i funkcji oraz ustawienia naszego iłka pod względem grafiki i dźwięku.

Ja np polecam |”-PAT_MOD” jest to mod do akrobacji ze świetnymi kamerami oraz dymami, jeżeli do tego mamy włączonego jeszcze full moda
to od razu mamy SU-26



Z grij spróbuje wieczorkiem...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ^KamiL^ dnia Sob 17:01, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.power4you.pl Strona Główna -> IŁ 2 Sturmovik Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin